پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی
سرخط خبرها

عضو هیات رییسه هیات فوتبال خراسان رضوی: انتخابات کاملا مهندسی‌شده پیش می‌رود | اصولی هیچ مقبولیتی در میان جامعه فوتبال ندارد

  • کد خبر: ۱۶۶۵۲۳
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
عضو هیات رییسه هیات فوتبال خراسان رضوی: انتخابات کاملا مهندسی‌شده پیش می‌رود | اصولی هیچ مقبولیتی در میان جامعه فوتبال ندارد
عضو هیات رییسه هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی کاملا مهندسی‌شده پیش می‌رود، چرا که در آخرین مرحله انتخابات که ۳ نفر قرار است کاندیدا‌ها را تایید صلاحیت کنند، هیچگونه بی طرفی در آن کمیته دیده نمی‌شود.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، محمد جهانی‌فر در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص حضورش در هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: در تیر ماه سال گذشته با توجه به اینکه به تذکرات و نظراتم توجهی صورت نمی‌گرفت، کتبا نامه استعفایم را به احسان اصولی تحویل دادم، اما نتیجه آن استعفا هنوز مشخص نشده است.

وی در خصوص عملکرد احسان اصولی در هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بر اساس یک برنامه مدون که آینده فوتبال خراسان رضوی را به صورت همه جانبه ببینیم، نمی‌توانم کارنامه مثبتی برای ایشان تعریف کنم.

حضور احسان اصولی در مشهد فقط به شرکت در جلسات هیات رییسه ختم می‌شده است

عضو هیات رییسه هیات فوتبال خراسان رضوی و پیشکسوت فوتبال استان ادامه داد: هیات فوتبال بخش‌های مختلفی دارد که برای هر بخش وظایف خاصی تعریف شده است. گستردگی کار هیات فوتبال باعث می‌شود نیازمند یک نظارت عالیه و همیشگی در تمام سطوح باشد. حضور احسان اصولی فقط در مقاطعی بوده که جلسات هیات رییسه هیات فوتبال برگزار می‌شده و در آنجا نیز تصمیمات گرفته شده تا عملیاتی شود و عدم حضورش در هیات فوتبال و نظارت بر تمام سطوح فوتبال کاملا احساس می‌شود.

جهانی‌فر در خصوص وعده احسان اصولی مبنی بر رقم زدن روز‌های خوبی برای فوتبال استان بیان کرد: نزدیک انتخابات معمولا وعده‌های زیادی داده می‌شود، اما مهم عملیاتی شدن وعده‌ها است. احسان اصولی زمانی که در هیات فوتبال حضور پیدا کرد به دنبال جذب آورده‌های مالی برای هیات فوتبال استان بود که چیزی در این خصوص ندیدیم.

کمک‌های اصولی از شورای شهر فقط برای شهرخودرو بود نه توسعه فوتبال خراسان رضوی!

وی تصریح کرد: زمانی که اصولی در شورای پنجم شهر حضور داشت، کمک‌های زیادی به شهرخودرو داشت که ما نظر‌های متفاوتی برای کمک کردن به شهرخودرو داشتیم. کمک‌های احسان اصولی به شهرخودرو از طریق شورای شهر بود و از حیطه اختیارات هیات فوتبال استان نیز خارج بود. فکر می‌کنم حدود ۱۰ میلیارد تومان به شهرخودرو کمک کردند، در حالیکه با این پول می‌توانستیم در مناطق کم برخوردار مشهد به لحاظ امکانات سخت افزاری و زمین‌های فوتبال هزینه کنیم.

عضو هیات رییسه هیات فوتبال خراسان رضوی و پیشکسوت فوتبال استان اضافه کرد: در آن زمان مستقیم به شهرخودرو کمک می‌کردند و اینگونه نبود که آن هزینه‌ها در توسعه فوتبال استان نقش مستقیمی داشته باشد؛ شهرخودرو نیز پس از آن سقوط کرد.

احسان اصولی در میان جامعه فوتبال خراسان مقبولیت ندارد

جهانی‌فر در پاسخ به این سوال که آیا امیدی برای فوتبال خراسان رضوی متصور است یا خیر، گفت: کسی که می‌خواهد مسئولیتی قبول کند باید یک وجهه اجتماعی نیز داشته باشد و مورد پذیرش جامعه فوتبال هم باشد، اما در حال حاضر چنین نیست. آیا احسان اصولی در میان جامعه فوتبال استان مقبولیت دارد؟ در همان زمان انتخابات سال ۹۸ نیز تاکید کرده بودم که ورود افرادی سیاسی به ورزش خراسان منتج به توسعه فوتبال نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افراد سیاسی با هر جهت‌گیری سیاسی وقتی به فوتبال ورود کنند، وام‌دار گروه‌ها و احزاب سیاسی خود هستند. وقتی در مسند کار قرار بگیرند، طبیعتا نیرو‌های خود را نیز وارد می‌کنند که پس از انتخاب اصولی شاهد چنین چیزی در هیات فوتبال خراسان رضوی نیز بودیم.

جهانی‌فر در خصوص تصویب اساسنامه انتخابات هیات‌های استانی عنوان کرد: اساسنامه هیات‌های استانی در ۲ مقطع و در سال‌های ۱۳۸۷ و ۱۴۰۰ تغییر کرده است. یعنی یک سال قبل از تغییر اساسنامه فعلی، اساسنامه فدراسیون فوتبال برای هیات‌های استانی تغییر کرده بود. اساسنامه‌ای که در یک سال قبل تدوین شده، اگر اشکالاتی داشت باید همان اشکلات رفع می‌شد، نه اینکه بنیان اساسنامه تغییر پیدا کند.

تغییر اساسنامه فدراسیون برای تداوم کار مدیران در هیات‌ها بوده است

وی گفت: وقتی برای انتخاب رییس هیات فوتبال استان بیش از ۴۰ شرایط قرار می‌دهند، نشان می‌دهد که هیچ کارشناسی فنی برای تغییر اساسنامه صورت نگرفته است، بلکه دیدگاه این بوده افرادی که در راس کار حضور داشته‌اند بتوانند به کار خود در هیات‌ها ادامه دهند.

جهانی‌فر گفت: بازیکن تیم ملی و مدیران ورزشی که سال‌های زیادی در ورزش و فوتبال استان فعالیت داشته‌اند با این اساسنامه امکان حضورشان بسیار ضعیف بوده است. حتی به بنده پیشنهاد کردند که برای انتخابات هیات فوتبال استان کاندید شوم، اما من که از سال ۷۵ در هیات فوتبال خراسان رضوی و یا مشهد فعالیت داشته‌ام، وقتی آیتم‌های اساسنامه را مشاهده کردم احساس کردم که شاید شامل حال من هم نشود.

انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی کاملا مهندسی‌شده پیش می‌رود

وی خاطرنشان کرد: انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی کاملا مهندسی‌شده پیش می‌رود. در آخرین مرحله انتخابات که ۳ نفر قرار است کاندیدا‌ها را تایید صلاحیت کنند، هیچگونه بی طرفی در آن کمیته دیده نمی‌شود. یکی زمانی دبیر هیات فوتبال استان، نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان و یک شخص حقوقی را به عنوان افراد این کمیته برای تایید صلاحیت کاندیدا‌ها تعیین می‌کردند، اما در حال حاضر احسان اصولی، محسن حیدری و یک نماینده از فدراسیون صلاحت‌ها را بررسی می‌کنند که مشخص است که همه این‌ها از از یک تفکر و جناح هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->